2013. július 2., kedd

Második díjam!

Ahogy ígértem itt vagyok! 
Ámulok meg bámulok és közben fülig ér a szám... 
Megint díj!! Be vagyok zsongva! 

Oh, It's Christmas !  


Igaz volt szerencsém már épp egy ilyenhez,de hálas vagyok azért,
hogy gondoltál rám Sandra Blake ! <3 

A kérdéseket imádom, szóval nem tudok nekik ellenélni! 
DE, remélve,hogy nem veszi  rossz néven senki az apró szabálytalanságot,most nem tölteném ki az írj magadról 11 dolgot részt,  mivel kitöltöttem már korábban...  

×××

Szabályok:

1.) Tedd ki a képet :



2.) Írj 11 dolgot magadról:
Díjak menüpontnál,vagy alább olvasható!

 Kérdések:

  Eddig, hogy telt a nyarad?

× Ami azt illeti a kezdés épp egy kellemetlen hírrel indult és azóta sem történt semmi említésre méltó... ×

     Mennyi blogotok van?

× Itt a blogspoton jelenleg kettő.Ha bele számítom azt amit hanyagolok,akkor három és tervben van még egy. Korábban is volt,de nem itt. 

   Van/volt olyan könyv, ami nagy hatással volt rátok?

× Elég érzékeny vagyok,így minden olyan olvasmány aminek van értelme, jobb esetben mondani valója is  hagy bennem nyomot. Ha a hatást úgy érted,hogy érzelmi reakciót váltott ki belőlem,ilyet talán kettőt mondhatok.× 

    Címe?

× Susan Kay  Fantom című regényének olvasása közben többször fojtogatott a sírás,de ott a düh néha erősebb volt,így nem sírtam. A Kis Herceg az már más volt. Talán ciki,de sosem zokogtam még úgy,mint amikor a tesóm felolvasta... ×

   Voltatok már külföldön?

× Sajnos még nem volt alkalma kitenni a lábam innen... :( ×

  Ha igen, hol?

× Mondhatom ahova szeretnék eljutni? Scotland :D ×

   Kedvenc sorozatod?

× Ha felkukkantasz , láthatod , hogy a válasz nyilvánvaló... Sherlock. 
Brettlock és a Sherlockbatch is. Határtalan örömömet illusztrálandó, amit a díj okán érzek, ott ugrál a lelkem... :D ×    

   Szoktál cikis helyzetekbe kerülni?

× Huh, ki nem szokott? Főleg kisebb koromban, az igaz...
  
Ha igen, milyen időközönként?

× Lekopogom, mostanság ilyen téren elkerül a balszerencse... Ha vissza emlékezem sem rémlik,hogy mondjuk sorozatban jöttek volna a kellemetlen szituk... ×  
    
Kedvenc évszakod?

× A tél. ×

Szereted a gyümölcsöket?

× Általában igen,de van,hogy a hangulatomtól függ × :D 

Az én kérdéseim ennek a díjnak a testvérénél olvashatóak, vagy a Díjaknál!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése