2013. június 13., csütörtök

Díjat kaptam!


Nocsak mi történt ? Díjat kaptam! Sosem kaptam még ilyesmit,ezért most nagyon boldog vagyok!Egy uncsi nap után ez igazán nagy öröm! Köszönet érte Avellanának

×××

Szabályok / Válaszok:

1.) Tedd ki a képet :

Yes :D

2.) Írj 11 dolgot magadról:

- Szemüveges vagyok. Ez önmagában nem lényeges,csak azért ,mert - ki tudja miért ? - mindig szemüveges akartam lenni... :D
- Egy darabig gordonkáztam...
- Kávé függő vagyok :D
- A valódi nevem egy Shakespeare darab főszereplőjéé és szintén van egy ikertestvérem,aki ha fiú lett volna Sebastian nevet kapja... Szeretem a nevem,de a darab matt néha lecserélném...
- Szeretek verset tanulni,viszont szavalni nem igazán tudok,mert egy idő után raccsolni kezdek :D
- Gyógyíthatatlan könyv imádatban és krónikus olvasási mániában szenvedek :D
- Imádom a brit szigeteket. Mindent ami angol és Skóciát, a zenéjüket és  a skót akcentust is...
- A Viktoriánus és az Edawrd kor a szívem csücske
- Nem vagyok valami jó tanuló
- Benedict Cumerbatch a kedvenc színészem és rettentő elfogult tudok vele kapcsolatban lenni!
- Az öcsém egy fura figura,aki nagyon hasonlít Sherlockra,de csak  a rossz szokások és modor terén. Imádom őt,de néha úgy érzem magam mintha én lennék Mycroft, Watson és Molly egy személyben. :D 
- Ha nem fogom vissza magam,egy kicsit hajlok a fanatizmusra :D

×××
4.) Kérdezz 11-et:
- Milyen jegyben születtél ?
× Bak vagyok×

- Melyik nép mondavilágát kedveled? 
× A kelta dolgok állnak legközelebb hozzám×

- Melyik században élnél?
× Lássuk csak: Viktoriánus kor vagy Edward kor. Talán inkább az utóbbi,de van egy olyan érzésem,hogy ha abba az időbe születek, akkor későbbre vágynék vissza, a viktoriánusokhoz...:D ×   
- Kedvenc virágod? 
× Minden virág gyönyörű,de a legszebbnek a rózsát találom. Van egy fajta misztikuma ×

- Történt már veled megmagyarázhatatlan dolog?
× Igen,de az nagyon megmagyarázhatatlan volt... és ijesztő...×

- Kedvenc fűszered?
× Érdekes ezen még nem gondolkodtam... Megvallom,nem tudom,de nem a bors. :D ×

- Melyik történelmi személlyel beszélgetnél el komolyan?
× Ne kínozz! Ilyen személyekből egy egész listám van... Azt hiszem leginkább művészekkel,mondjuk egy íróval vagy költővel...Robert Burns-el vagy Johan Keats-el. × 

- Mi a legfurcsább dolog amitől valaha ihletet kaptál?
× Ne tessék nevetni! Benedict kis ujja. Pontosítsak a gyűrűje,amit több filmjében is a kis ujján hord. Maga az a kérdés igazából,hogy miért épp a kis ujján hordja, be indította a fantáziám ( nem rossz irányba) ... A regényemben,ha minden jól megy szintén szerepel majd egy gyűrű.
Ott az ékszer eredetileg egy nőé volt,így az nem illik egy férfi nagy kezére,csak a kis ujjára... :D ×

- Elégedett vagy az alkotásaiddal vagy sosem érzed elég jónak?
× Sosem érzem elég jónak... Jó formán egy kész alkotásom sincs,ez bánt jobban... :( ×

- Ha valaha kiadnák a műveidet melyik hírességnek küldenéd el? (külföldi is)
× Bennek leginkább :D × 

- És melyik már halott hírességnek? :D
× Halottnak? Hát...hümm... akiknek én küldeném,ők mind egy múlt században éltek,így nem tudom mennyire néznének jó szemmel a művemre... Poe és Conan Doyle talán érdeklődne a misztikus elemek miatt... × 

×××

4.) Kérdezz 11-et:

- Hány könyv volt a legtöbb amit egyszerre olvastál ?
- Van olyan író akit a példaképednek tartasz? 
- Melyik tantárgy az erősséged?
- Ha van kedvenc évszakod,mért pont azt szereted?
- Melyik regény főszereplőjének vennéd át a helyét szívesen? 
- Ha lehetséges volna,milyen varázserőt választanál magadnak? :D
- Kit tartasz a legutálatosabb fiktív személynek? ( Lehet könyv,film vagy sorozat szereplő is) 
- Ismersz olyan valakit, aki hasonlít,kinézetben vagy jellemben valamelyik regényhősére?
- Ki volna az a negatív karakter akit kihívnál párbajra?
- Interjút készíthetnél a kedvenc szereplőddel egy könyvből vagy filmből,kit választanál?
- Mi volna az a három kérdés amit biztosan fel tennél az illetőnek ? 

5.) Küld tovább 11 blognak:


KERESGÉLEK!



3 megjegyzés: