2013. június 12., szerda

Rövid leírás és az első szereplő


Igaz ugyan, hogy még mindig nem sikerült belefognom az írásba, de néhány dolog már halványan meg van a fejemben. A történet néhány főbb motívumát, egy nagyon kezdetleges tartalmat azért később majd összefoglalok, de ez még alakulni fognak. Terveim szerint a három kiemelt szereplője lesz, így legalább három részre szeretném bontani a sztorit.

Az első karakter egy nő, aki által be szeretném mutatni a kitalált világot, amely az események nagy részének színhelye lesz. A lány akarata ellenére kerül egy az emberek által alig ismert és félt világméretű szövetségbe (ez a Háló), egy másik társadalomba, ugyan is vámpírrá válik. Ám kiderül, hogy ő nem egy véletlen áldozat. A szövetség vezetői körének
(a Póknak) egyik tagja áll a dolog mögött, de amit tett azt nem rossz szándékkal tette. Ellenkezőleg. Megmentette a lányt. A férfi Különös viszonzást vár. Cserébe új képességei segítségével, neki is meg kell védenie valakit.

Az első szereplőt én mindenképp sötét hajúnak képzelem el. Az arca szép, de kicsit kemény. Meglepő, de csak most bukkantam rá Katie McGrath-re,akit különben nem ismerek,de nagyon közel áll az elképzelésemhez.



 Nevekkel gondban vagyok, de sikerült háromra szűkítenem a listát, így az  Emmeranne ( Holló ), Aeron vagy  Dysis ( Napnyugta ) nevekre gondoltam.

4 megjegyzés:

  1. Sok sikert, türelmet és kitartást az alkotáshoz! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Remélem mindegyikből lesz elég :)

    VálaszTörlés
  3. Ha ez megnyugtat, én 2009 óta írom a regényemet... :D Igaz, ebből talán 3 hónap az aktív írás, a többi pangás. :)

    VálaszTörlés
  4. Nyugodt vagyok csak kicsit elszontyolodok,ha eszembe jut,hogy haladnom kéne az írással :D Az a legkellemetlenebb,hogy a fejemben rengeteg ötlet megvan már,csak leírni nem tudom őket...

    VálaszTörlés